Pentru a nu crește în greutate în zilele petrecute acasă din cauza coronavirusului, se pot face exerciții acasă, precum și o alimentație adecvată. Dacă vă întrebați care este cea mai avantajoasă parte a exercițiilor fizice acasă? În plus, nu aveți nevoie de prea mult echipament în programele de exerciții la domiciliu. Prosoapele, saltelele și ganterele în greutate vor fi suficiente.

Dacă nu ați făcut niciun sport înainte, puteți face o pauză pentru a vă odihni când sunteți obosit. În primele zile, 15 minute de exerciții pot fi suficiente pentru dvs. Pe măsură ce structura musculară devine mai puternică, puteți crește numărul de exerciții și reduce perioadele de odihnă între mișcări.Înainte de a începe exercițiile acasă, este necesar să începeți cu mișcări de încălzire ca în alte activități. În caz contrar, puteți provoca leziuni musculare.

GENUFLEXIUNE

Squat, care înseamnă ghemuit, este o mișcare de exercițiu care poate fi realizată cu ușurință în orice zonă, fără a utiliza instrumente. Puteți face squats, care lucrează toți mușchii corpului, chiar și în timp ce vă uitați la televizor. Ghemuitul, care este mai eficient atunci când faceți greutate, accelerează, de asemenea, arderea caloriilor și a grăsimilor, facilitând pierderea în greutate.

  • Deschideți picioarele la lățimea umerilor și contractați mușchii șoldului și picioarelor, menținând spatele drept.
  •  Extindeți brațele înainte, aduceți șoldurile înapoi și îndoiți genunchii pe podea.
  • Crouch ca și cum ai fi așezat pe un scaun.
  • Crouch ca și cum ai fi așezat pe un scaun și nu lăsați genunchii să ajungă în fața degetelor de la picioare.
  • Apoi reveniți încet la poziția inițială.

Scaunul Push Up

În Chair Push Up, exercițiul push-up se face folosind un scaun. Dacă doriți să faceți exercițiul push-up folosind mobilier pentru casă, puteți folosi mai întâi unul dintre scaune acasă. Poziționați scaunul într-un mod în care credeți că nu se va mișca și nu se va mișca. Fixați-vă corpul astfel încât să vă miște numai brațele. Mențineți spatele, gâtul și picioarele stabile; Strângeți-vă stomacul, coborâți pieptul pe scaun și împingeți-l înapoi pe brațe.

Scaunul Step Up

Când faceți mișcarea scaunului, trebuie mai întâi să stați pe doi picioare în mod echilibrat. Calcă pe scaunul solid și antiderapant din fața ta, cu genunchiul în picioare. Urcați pe scaun cu greutatea pe picior. Faceți această mișcare cu ambele picioare. Punctul la care trebuie să fii atent; El va pune greutatea pe piciorul superior apăsând călcâiul pe scaun în timp ce face mișcarea.

Scândură

Mișcarea scândurilor este unul dintre cele mai populare exerciții printre tipurile de exerciții. Originea acestei mișcări, pe care o puteți aplica cu ușurință acasă fără a fi nevoie de niciun echipament, se bazează pe pilates și yoga. Un covor de yoga este suficient pentru a face scânduri. Ar trebui să puneți coatele și degetele de la picioare pe podea și să vă întindeți picioarele la lățimea umerilor luând o poziție înclinată înclinată pe saltea. Ar trebui să rămâi nemișcat în această poziție cel puțin 15-20 de secunde, strângând mușchii abdominali și repetând mișcarea în mai multe seturi.

Triceps Dips

În exercițiul Triceps Dips, ar trebui să vă întindeți constant, sprijinindu-vă greutatea pe un scaun sau un scaun staționar. Ar trebui să vă aplecați peste cot și să vă împingeți de pe sol, fără a vă deranja dreptatea pieptului. În timp ce faceți mișcarea, ar trebui să vă strângeți mușchii abdominali și toracici.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here