Cum să configurați o strategie solidă de social media pentru 2021

0
77
O prezență de succes în rețelele sociale are nevoie de o strategie profundă în rețelele sociale, care să descrie modul în care vrei să-ți atingi obiectivele.Rețelele sociale au schimbat modul în care facem afaceri și să comunice între ei. Acestea sunt canale de marketing valoroase pentru întreprinderile tradiționale, precum și pentru antreprenori și start-up-uri. Aproape orice firmă nu își poate permite să renunțe la rețelele sociale, deoarece acesta este locul în care se află clienții dvs. 3,81 miliarde de oameni folosesc social media în întreaga lume ! Aceasta reprezintă aproape jumătate din întreaga populație a lumii. Niciun canal de marketing nu a făcut vreodată posibil să ajungeți la atât de mulți oameni.

Cu toate acestea, rețelele de socializare vă pot stimula sau împiedica succesul în marketing. Și așa cum este cel mai probabil să eșueze orice afacere fără o strategie de afaceri, prezența dvs. pe rețelele sociale este sortită eșecului fără un plan solid.

Nu treceți doar la căutare, doar pentru că concurenții dvs. . Gândiți-vă la abordarea dvs. generală înainte de a începe să vă aventurați în lumea social media.

Marketingul de succes pe rețelele sociale nu începe și nu se încheie cu aderarea la o rețea socială, configurarea unui profil, încărcarea fluxurilor dvs. cu tone de conținut. Este nevoie de mai mult pentru a atrage atenția țintelor tale și pentru a le menține fericite.

Necesită un flux consistent de conținut valoros și actualizări, precum și o conversație reală cu adepții dvs. Fără o prezență plină de viață și un angajament viu, fluxurile dvs. de socializare se vor micșora în curând în fluxuri fără viață.

Iată 3 pași pentru a stabili un plan solid pentru afacerea dvs. de social media și pentru a vă transforma strategia de social media în acțiune.

Pasul 1. Descrieți strategia de social media

Primul pas înainte de a intra în lumea social media este să aveți  o strategie solidă si puternica de marketing pentru rețelele sociale pusă la punct.

Deci, începeți cu stabilirea obiectivelor, a obiectivelor și a tacticii:

  • Obiective și amplificator ; KPI : Care este obiectivul dvs. în utilizarea rețelelor sociale? Doriți să vă consolidați marca și reputația? Doriți să câștigați aprecieri și adepți sau să câștigați clienți potențiali? Și cum vă măsurați rezultatele?
  • Ținte & amp; Canale : Care este publicul țintă la care doriți să ajungeți? Ce platforme sociale sunt cel mai probabil frecventate de publicul dvs. țintă?
  • Tactici & amp; Formate de conținut : ce tactici și instrumente de marketing puteți aplica pe social media? Ce formate de conținut puteți utiliza?
  • Timp & amp; Resurse: Cât timp pe zi / săptămână poate fi alocat activităților dvs. de socializare? Cine va fi responsabil pentru prezența pe rețelele sociale și campaniile de marketing social?
  • Raportare & amp; Analiză: Cum vă măsurați performanța? Ce puteți învăța din analiza dvs. pentru a vă optimiza strategia?

Pentru a vă ajuta să explorați lumea plină de culoare a rețelelor sociale și pentru a evita greșelile obișnuite, am pregătit un ghid despre momentele perfecte pentru postările de pe rețelele sociale pentru dvs.

Rețelele sociale pot absorbi o mulțime de valori timp. O strategie de socializare vă va ajuta să vă concentrați asupra obiectivelor și să vă țineți planul.

Concentrați-vă pe marketingul de conținut

Nu vă uitați la conturile dvs. de socializare ca la canale de publicitate ușoare pentru afacerea dvs. sau pur și simplu ca la o altă fereastră de cumpărături nouă pentru dvs. produse și servicii. Difuzarea mesajelor de vânzare nu vă va duce nicăieri pe social media. Lăudarea produselor și serviciilor dvs. nu va atrage noi adepți, ci îi va alunga pe cei existenți.

Conținutul valoros este fundamentul oricărei strategii de marketing de succes în prezent. Utilizatorii de social media așteaptă o conversație reală și răspunsuri utile la întrebările pe care le au. Creați conținut valoros care vă ajută să obțineți răspunsul corect.

Conectați marketingul de conținut cu strategia dvs. de social media

Este important să implementați strategia de social media în generalul dvs. strategie de conținut pentru a crea conținut valoros bazat pe conținut care există deja în tezaurul de cunoștințe al afacerii dvs.

De exemplu:

  • Vânzări : agenții dvs. de vânzări știu despre orice preocupări, griji și obiecții pe care le au clienții dvs., pe care le puteți lua și dărâmați prin crearea de conținut cu argumente convingătoare.
  • Serviciul clienți & amp; Asistență : Pe canalele dvs. de socializare sunteți cel mai probabil să vă confruntați cu probleme actuale de servicii și asistență din partea clienților și potențialilor dvs. Oamenii dvs. de asistență știu exact despre orice problemă ar putea avea clienții dvs. și cum să le rezolve. Aceste informații vă permit să acționați și să reacționați rapid prin partajarea întrebărilor frecvente, tutoriale și videoclipuri utile.
  • Gestionarea produsului : obțineți informații directe despre informațiile de lansare și pre-lansare.
  • Relații publice : obțineți și răspândiți știri actuale de la compania și produsele dvs. (adaptate publicului dvs. de pe rețelele sociale).
  • Marketing & amp; Publicitate : selectați mesaje care merită partajate cu comunitatea dvs. de social media (Cu toate acestea, nu deveniți prea ” salesy ‘pe social media).
  • Blog & amp; Copii Scriitori & amp; Editori de buletine informative : colegii dvs. de marketing, probabil, deja creează conținut valoros care merită distribuit și reciclat pe rețelele sociale.

Aplicați întreaga putere a marketingului de conținut pe social media

Cu o strategie integrată de social media, care include și colaborează cu membrii și echipele relevante din afacerea dvs., puteți :

  • asigurați-vă că rămâneți în concordanță cu strategia dvs. generală de comunicare,
  • creați și distribuiți conținut pe baza provocărilor, preocupărilor și întrebărilor reale ale clienților reali,
  • adăugați conținut curat la fluxurile dvs. pentru a aduce mai multe variații fluxurilor dvs. și pentru a reduce munca pentru crearea de conținut original,
  • ajutați conținutul existent să ajungă în fața unui public mai larg și să direcționeze trafic către blog și site-ul dvs.,
  • răspundeți rapid la solicitările și problemele pe care le postează adepții dvs.,
  • salvați timp și resurse valoroase prin reutilizarea și reutilizarea conținutului existent .

Definiți reguli și reguli de social media

Înainte de a permite echipa dvs. de social media lucrează pe front, toată lumea trebuie să înțeleagă ceea ce faceți pe social media, ce comportament acceptabil de social media și cum să gestionați crizele.

Odată ce accesați lumea rețelelor sociale, veți întâlni inevitabil troli și critici pe internet. Liniile directoare pentru rețelele sociale permit echipei dvs. să facă față crizelor de comunicare atunci când cel mai rău vine în rău.

Va ​​trebui, de asemenea, să aveți de-a face cu clienți deranjați care își exprimă nemulțumirea în mod public pe rețelele sociale. Liniile directoare privind rețelele sociale vor oferi reguli pentru gestionarea profesională a întrebărilor dificile, a comentariilor supărate și a recenziilor negative.

Orientările privind rețelele sociale ajută la evitarea greșelilor costisitoare în rețelele sociale. O politică de social media transparentă, cu un set de reguli ușor de înțeles, poate preveni dezastrele de comunicare mai târziu.

  • Împuterniciți echipa dvs. de social media să deblocheze activitățile de susținere a angajaților pentru a vă reprezenta cu exactitate organizare online.
  • Oferiți angajaților dvs. ceva de care să vă bazați atunci când vine vorba de partajarea conținutului și de a răspunde public la întrebările adepților.
  • Păstrați o experiență client constantă prin toate canalele și angajații.
  • Protejați-vă compania de probleme juridice și riscuri, cum ar fi legislația privind confidențialitatea și comportamentul ilegal.
  • Permiteți echipei dvs. să gestioneze crizele de comunicare și să transforme clienții supărați în fani incantați.
  • Ajutați la stabilirea unei imagini transparente și credibile a organizației dvs. fără a dezvălui informații de proprietate sau confidențiale.
  • Protejați o identitate de încredere și de încredere pentru compania, mărcile și produsele dvs.

Reguli pentru rețelele sociale

Un set de reguli clare și ușor de înțeles este cheia pentru menținerea consecvenței comunicării corporative. Liniile directoare pentru rețelele sociale vă vor ajuta să vă protejați credibilitatea mărcii și să vă păstrați reputația în siguranță.

Pasul 2: Puneți în practică marketingul social media

Transformând strategia într-un proces de flux de lucru, vă puteți asigura că toată lumea știe când să facă ce.

Selectați și personalizați conținutul dvs.

Dacă aveți la îndemână o strategie de socializare, vă va fi mai ușor să selectați conținutul și să aplicați tacticile care vă vor ajuta organizația să vă atingă obiectivele.

strategia de marketing a conținutului vă va ajuta echipa de social media să valorifice conținutul relevant pentru publicul dvs. Partajarea conținutului dvs. pe mai multe canale va crește acoperirea generală. Conținutul existent va ajunge în fața unui public mai larg.

Cu toate acestea, fiecare rețea socială este diferită și fiecare comunitate reacționează diferit la conținut și formate. Și, fiecare rețea socială și comunitate are momente de vârf diferite pentru implicare. Personalizarea și adaptarea formatelor de conținut și a comentariilor pentru fiecare comunitate va crește șansele de a atrage atenția și de a vă îmbunătăți rata de implicare.

Având cunoștințe despre grupurile țintă și analizând platformele și comunitățile de social media, echipa dvs. de socializare va recolta mult mai ușor întregul potențial al fiecărui conținut.

Configurați un plan de promovare a rețelelor sociale

Ori de câte ori publicați sau distribuiți o postare pe o rețea de socializare, doar o parte din adepții dvs. vor observa vreodată postarea dvs. Și, durata de viață a unei postări pe rețelele sociale este foarte limitată și această durată de viață este diferită de la o platformă la alta. Actualizarea și redistribuirea conținutului dvs. va extinde durata de valabilitate a conținutului dvs. actual și va recolta puterea conținutului dvs. veșnic verde.

Pentru a avea un impact, fiecare conținut creat trebuie pus în fața publicului țintă de mai multe ori și prin mai multe canale. Așteptați să cheltuiți 20% din timpul alocat pentru marketingul de conținut pentru crearea de conținut și 80% pentru promovarea conținutului.

A planul de promovare încrucișată a rețelelor sociale vă va ajuta să implementați un plan de însămânțare profund pentru a promova fiecare parte din conținutul dvs. valoros pe toate canalele de marketing adecvate în cel mai bun mod posibil. Și un plan de social media vă va ajuta să economisiți timp pentru promovarea pe care o puteți investi din nou în procesul de creare a conținutului.

Un plan de promovare încrucișată pe rețelele sociale vă ajută să definiți:

Cu un instrument inteligent de automatizare a rețelelor sociale , veți realiza sarcinile zilnice de planificare, partajare și promovare mult mai ușor și mai rapid.

Completați calendarul editorial și social media < / strong>

Un calendar va oferi echipei dvs. o imagine de ansamblu asupra conținutului care trebuie creat și procesat pentru care dată și când trebuie distribuit pe ce canale de socializare. De asemenea, va arăta ce conținut a fost creat, partajat și programat și unde planul dvs. lasă spațiu pentru adăugarea de conținut sau redistribuirea postărilor.

  • Faceți mai ușor să vă urmăriți planul de însămânțare pentru fiecare conținut nou și să distribuiți din nou conținutul dvs. veșnic verde.
  • Planificați procesul de creare a conținutului cu mult timp înainte.
  • Lăsați suficient timp să respirați pentru a vă examina conținutul, pentru a vă asigura calitatea conținutului.
  • Creați și programați postări și actualizări cu ore, zile, săptămâni și chiar luni în avans.
  • Social media este locul în care are loc conversația reală. Unde mai aveți șansa să ascultați milioane de voci de fani și potențiali. Și unde mai aveți șansa de a vorbi cu milioane de clienți și clienți potențiali, care vă spun cum se simt cu adevărat despre compania și marca dvs.
    • 48% dintre urmăritori sunt rugați să efectueze o achiziție, doar răspunzând (Sursa: SmartInsights )
    • Răspunsul la o reclamație pe rețelele de socializare poate spori susținerea clienților cu până la 25% (Sursa: Jay Baer ).
    • Clienții sunt chiar dispuși să plătească mai mult pentru mărcile care răspund pe rețelele sociale (Sursa: Social Media Examiner )
    • Pe de altă parte, 30% dintre clienții care sunt evitați de mărci pe social media sunt mai predispuși să treacă la un concurent. (Sursă: Sprout Social )

    Interacțiunea cu comentariile adepților dvs. vă va hrăni cel mai valoros atu pentru afacerea și marketingul dvs.

      • vă permite să aflați provocările și grijile reale ale clienților și potențialilor dvs.,
      • vă oferă posibilitatea de a răspunde cu argumentele și răspunsurile corecte.
      • vă permite să vă ajutați și să vă convingeți adepții cu conținut valoros,
      • vă întărește reputația de lider de gândire, inițiator de conversație și de expert în industria dvs.,

    vă oferă noi oportunități de vânzare și vă stimulează conversia,

    • oferă mărcii dvs. o voce umană.

    Răspunsul la adepții dvs. va consolida reputația mărcii și a serviciului pentru clienți, realizând în același timp oportunități reale de vânzare:

    Interacțiunea cu adepții dvs. 

    Răspundeți la timp

    Social media este o conversație în timp real. Deci, asigurați-vă că aveți un proces de răspuns în timp.

    • Cine este responsabil pentru interacțiunile de pe rețelele sociale
    • Care este termenul limită pentru răspunsuri (de exemplu, în mai puțin de 24 de ore)
    • Cum să te descurci dificil întrebări și la cine să te adresezi pentru viitoarele furtuni și crize

    Interacțiunea cu adepții tăi necesită timp. Cu toate acestea, dacă aveți o strategie de medii sociale bine gândită, un flux de lucru și un plan de creare și programare a conținutului cu mult timp în avans, acest lucru vă va asigura să lăsați suficient timp în fiecare zi pentru a vă angaja să vă angajați cu adepții dvs.

    Ghidul dvs. privind rețelele sociale și procesul de lucru vă vor asigura că echipa dvs. știe:

    Pasul 3: Analizați-vă rezultatele

    Privind datele sunt o sarcină cheie pentru a ști ce funcționează sau nu. & # 8239; În caz contrar, marketingul dvs. pe rețelele de socializare va fi o fotografie în întuneric, ori de câte ori creați, publicați sau distribuiți un conținut nou. Datele dvs. de performanță arată ce tipuri de conținut doresc cu adevărat publicul dvs. Și puteți profita din plin de puterea conținutului dvs. cel mai performant.

    De exemplu, dacă o bucată de conținut are o performanță bună, puteți reutiliza acest conținut în alte formate și puteți urmări tactica de conținut pe care ați aplicat-o. Veți fi siguri că intensificarea activităților de promovare și însămânțare va reprezenta o investiție bună în timp și bani. Puteți urmări aspecte specifice pe care cititorii dvs. le-au comentat, întrebări pe care le-au ridicat cititorii dvs. sau vă puteți invita cititorii să adauge conținut generat de utilizatori. Acest lucru vă va spori acoperirea și vă va prelungi durata de viață a conținutului – iar conținutul performant vă va consolida reputația.

    Dacă ceva nu funcționează așa cum vă așteptați, puteți pur și simplu să-l aruncați și să vă concentrați atenția asupra altor lucruri, în loc să vă pierdeți timpul și resursele valoroase în campaniile cu performanțe slabe.

    Uită-te la valorile de bază pentru rețelele sociale

    • CE să publici: & # 8239; tipurile de conținut pe care publicul tău le place să le vadă și să le interacționeze cu.
    • CUM să publicați: & # 8239; aspectele specifice ale conținutului dvs., cum ar fi formatul media, cuvintele cheie, modul de adresare a publicului dvs.,. . . & # 8239;
    • UNDE să publicați: platformele în care sunteți cel mai probabil să vă întâlniți cu publicul.
    • CÂND să publicați : zilele și orele în care publicul dvs. este cel mai probabil să interacționeze cu conținutul dvs.
    • Cât de des să distribuiți : numărul și frecvența repetărilor și redistribuirilor sunt adecvate pentru a atrage mai multă atenție fără a vă deranja adepții.

    Statisticile dvs. de pe rețelele sociale arată valorile de bază, cum ar fi comentariile, aprecierile și distribuirile. Statisticile site-ului dvs. web vă oferă numărul de vizualizări de pagină, timpul pe care cititorii îl petrec examinând conținutul dvs. și site-urile web și media și vă spun de unde au venit vizitatorii dvs. Aceste valori de bază vă pot ajuta echipa să vă revizuiască și să vă îmbunătățească campaniile în mod continuu.

    Practic, datele pe care le colectați din actualizările (sau campaniile) dvs. vă vor ajuta să luați decizii mai bune cu privire la:

    Pe baza acestor date, puteți ajusta strategia generală de conținut, promovarea și tactica de distribuire. . Analiza performanței face procesul de creare și promovare a conținutului mult mai ușor și economisește timp prețios pe care îl puteți investi mai bine în implicare.

     Concluzie

    Utilizarea informațiilor de mai sus vă va ajuta să economisiți timp, bani și resurse valoroase pe social media. O strategie de social media vă va permite să luați decizii mai bune și vă va pune pe calea cea bună pentru a vă îmbunătăți productivitatea. Și va oferi echipei dvs. informații mai profunde asupra modului în care ar trebui să funcționeze marketingul profesional pe rețelele sociale & # 8239; Cu strategia potrivită pentru rețelele de socializare și conținut, liniile directoare de bază pentru echipa dvs., planificarea ulterioară, precum și un proces de analiză și revizuire de bază vă vor ajuta să stăpâniți marketingul pe rețelele sociale în mai puțin timp și cu rezultate mai bune. Instrumentele și pluginurile inteligente pentru rețelele sociale vă vor ajuta cu sarcinile tale într-un timp și mai redus și cu mai puține resurse Acest lucru vă va permite să valorificați întreaga putere a rețelelor sociale pentru a stimula implicarea, clienții potențiali și conversia.

va oferi echipei dvs. informații mai profunde despre modul în care ar trebui să funcționeze marketingul profesional pe rețelele sociale. Cu strategia potrivită pentru rețelele sociale și conținut, liniile directoare de bază pentru echipa dvs., planificarea ulterioară, precum și un proces de analiză și revizuire de bază vă vor ajuta să stăpâniți marketingul social media în mai puțin timp și cu rezultate mai bune. Instrumentele și pluginurile inteligente pentru rețelele sociale vă vor ajuta cu sarcinile tale într-un timp și mai redus și cu mai puține resurse. Acest lucru vă va permite să valorificați întreaga putere a rețelelor sociale pentru a stimula implicarea, clienții potențiali și conversia.

va oferi echipei dvs. informații mai profunde asupra modului în care ar trebui să funcționeze marketingul profesional pe rețelele sociale & # 8239; Cu strategia potrivită pentru rețelele sociale și conținut, liniile directoare de bază pentru echipa dvs., planificarea ulterioară, precum și un proces de analiză și revizuire de bază vă vor ajuta să stăpâniți marketingul social media în mai puțin timp și cu rezultate mai bune. Instrumentele și pluginurile inteligente pentru rețelele sociale vă vor ajuta cu sarcinile tale într-un timp și mai redus și cu mai puține resurse. Acest lucru vă va permite să valorificați întreaga putere a rețelelor sociale pentru a stimula implicarea, clienții potențiali și conversia.

Cu strategia potrivită pentru rețelele de socializare și conținut, liniile directoare de bază pentru echipa dvs., planificarea ulterioară, precum și un proces de analiză și revizuire de bază vă vor ajuta să stăpâniți marketingul pe rețelele sociale în mai puțin timp și cu rezultate mai bune. Instrumentele și pluginurile inteligente pentru rețelele sociale vă vor ajuta cu sarcinile tale într-un timp și mai redus și cu mai puține resurse. Acest lucru vă va permite să valorificați întreaga putere a rețelelor sociale pentru a stimula implicarea, clienții potențiali și conversia.

Cu strategia potrivită pentru rețelele de socializare și conținut, liniile directoare de bază pentru echipa dvs., planificarea ulterioară, precum și un proces de analiză și revizuire de bază vă vor ajuta să stăpâniți marketingul social media în mai puțin timp și cu rezultate mai bune. Instrumentele și pluginurile inteligente pentru rețelele sociale vă vor ajuta cu sarcinile tale într-un timp și mai redus și cu mai puține resurse. Acest lucru vă va permite să valorificați întreaga putere a rețelelor sociale pentru a stimula implicarea, clienții potențiali și conversia.

Instrumentele și pluginurile inteligente pentru rețelele sociale vă vor ajuta cu sarcinile dvs. într-un timp și mai redus și cu mai puține resurse. Acest lucru vă va permite să valorificați întreaga putere a rețelelor sociale pentru a stimula implicarea, clienții potențiali și conversia.

Instrumentele și pluginurile inteligente pentru rețelele sociale vă vor ajuta cu sarcinile dvs. într-un timp și mai redus și cu mai puține resurse. Acest lucru vă va permite să valorificați întreaga putere a rețelelor sociale pentru a stimula implicarea, clienții potențiali și conversia.

Facebook Comments Box

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here