Opiniile exprimate de colaboratorii Antreprenor sunt ale lor.

Există o succesiune dovedită de pași pe care îi puteți urma pentru a vă garanta succesul atunci când sunteți pornirea unei mici afaceri online . Am văzut mii de oameni începând și dezvoltând companii de succes făcând următoarele:

  1. Găsiți o nevoie și completați-o.
  2. Scrieți o copie care vinde.
  3. Proiectați și construiți un site web ușor de utilizat.
  4. Utilizați motoarele de căutare pentru a direcționa traficul către site-ul dvs.
  5. Stabiliți o reputație expertă pentru dvs. li> Urmăriți clienții și abonații cu e-mail.
  6. Creșteți-vă venitul prin vânzări back-end și vânzări ascendente.

Oricine, de la începători la antreprenori online experimentați, poate beneficia de acest proces în procesul de învățare  cum să începeți o afacere online.

În legătură: 10 servicii de facturare online pentru proprietarii de întreprinderi mici

Pasul 1: începeți o afacere care să satisfacă o nevoie.

Majoritatea oamenilor care sunt doar începând faceți greșeala de a căuta mai întâi un produs și o a doua piață.

Pentru a vă spori șansele de succes, începeți cu o piață. Trucul este să găsești un grup de oameni care caută o soluție la o problemă, dar nu găsind multe rezultate. Internetul ușurează acest tip de cercetare de piață:

  • Accesați forumuri online pentru a vedea ce întrebări își pun oamenii și ce probleme încearcă să rezolve.
  • Faceți cercetări de cuvinte cheie pentru găsiți cuvinte cheie pe care o caută o mulțime de oameni, dar nu au o mulțime de concurență cu alte site-uri.
  • Consultați potențialii dvs. concurenți vizitând site-urile lor și luând notă de ceea ce fac pentru a umple cererea. Apoi, puteți utiliza ceea ce ați învățat și puteți crea un produs pentru o piață care există deja – și faceți-o mai bine decât concurența.

În legătură: 8 aplicații excelente de urmărire a timpului pentru freelanceri

Pasul 2: trebuie să vă concentrați asupra modului în care produsul sau serviciul dvs. este capabil în mod unic să rezolve problemele oamenilor sau să le îmbunătățească viața. Gândiți-vă ca un client și întrebați „Ce-i în mine?”

Carte asociată: Scrieți-vă planul de afaceri de către The Staff of Entrepreneur Media, Inc.

Pasul 3: Proiectați și construiți site-ul dvs. web.

Odată ce ați obținut piața și produsul și veți avea V-am pus la punct procesul de vânzare, acum sunteți gata pentru proiectarea dvs. de web pentru întreprinderi mici. Nu uitați să păstrați-l simplu. Aveți mai puțin de cinci secunde pentru a atrage atenția cuiva – în caz contrar, au dispărut, pentru a nu mai fi văzuți niciodată. Câteva sfaturi importante de reținut:

  • Publicitatea cu plată pe clic este cel mai simplu mod de a obține trafic către un site nou. Are două avantaje față de a aștepta ca traficul să vină la dvs. organic. În primul rând, anunțurile PPC apar imediat în paginile de căutare și, în al doilea rând, anunțurile PPC vă permit să testați diferite cuvinte cheie, precum și titluri, prețuri și abordări de vânzare. Nu numai că obțineți trafic imediat, dar puteți utiliza și reclame PPC pentru a descoperi cele mai bune cuvinte cheie cu cele mai mari conversii. Apoi, puteți distribui cuvintele cheie pe site-ul dvs. în copie și cod, ceea ce vă va ajuta pe clasamentul dvs. în rezultatele căutării organice.

    Carte asociată: Ultimate Guide to Pay-Per-Click Advertising by Richard Stokes

    Pasul 5: Stabiliți o reputație de expert pentru dvs.

    Oamenii folosesc internetul pentru a găsi informații. Furnizați aceste informații gratuit altor site-uri și veți vedea mai mult trafic și o clasare mai bună a motoarelor de căutare. Secretul este să includeți întotdeauna un link către site-ul dvs. cu fiecare informație.

    • Oferiți conținut gratuit, expert. Creați articole, videoclipuri sau orice alt conținut pe care oamenii îl vor găsi util. Distribuiți conținutul respectiv prin directoare de articole online sau site-uri de socializare.
    • Includeți linkuri „trimite unui prieten” pe conținut valoros de pe site-ul dvs.
    • Deveniți un expert activ în forumurile din industrie și social site-uri de rețea în care piața dvs. țintă se blochează.

    În legătură: Cum să creați un chatbot Facebook Messenger gratuit fără codificare

    Veți ajunge la noi cititori. Dar și mai bine, fiecare site care postează conținutul dvs. se va conecta la dvs. Motoarele de căutare adoră link-urile de pe site-urile relevante și vă vor recompensa în clasament.

    Carte asociată: Fără marketing BS bazat pe încredere de Dan S. Kennedy și Matt Zagula

    Pasul 6: folosiți puterea marketingului prin e-mail pentru a transforma vizitatorii în cumpărători.

    Când creați un opt -în listă, creați unul dintre cele mai valoroase active ale afacerii dvs. online. Clienții și abonații dvs. v-au dat permisiunea de a le trimite un e-mail. Asta înseamnă:

    • Le dai ceva ce au cerut.
    • Dezvolți relații de-a lungul vieții cu ei.
    • Răspunsul este 100% măsurabil.
    • Marketingul prin e-mail este mai ieftin și mai eficient decât tipăritul, televizorul sau radioul. deoarece este foarte vizat.

    Oricine vă vizitează site-ul și optează pentru lista dvs. este un avantaj foarte fierbinte. Și nu există un instrument mai bun decât e-mailul pentru urmărirea acestor clienți potențiali.

    Ofertă asociată: Obțineți o perioadă de încercare gratuită de 60 de zile pentru a trimite prin e-mail platforma de marketing Constant Contact.

    Pasul 7: creșteți-vă veniturile prin vânzări back-end și vânzări ascendente.

    Una dintre cele mai importante strategii de marketing pe internet este dezvoltarea fiecărui client Valoarea vieții. Cel puțin 36% dintre persoanele care au cumpărat de la dvs. o dată vor cumpăra din nou de la dvs. dacă veți urmări cu ei. Închiderea primei vânzări este de departe cea mai dificilă parte – ca să nu mai vorbim de cea mai scumpă. Așadar, utilizați vânzarea back-end și vânzarea ascendentă pentru a-i determina să cumpere din nou:

    • Oferiți produse care completează achiziția inițială.
    • Trimiteți cupoane electronice de loialitate pe care le pot răscumpăra pe următoarea vizită.
    • Oferiți produse conexe pe pagina „Vă mulțumim” după ce le-ați achiziționat.

    Recompensați-vă clienții pentru loialitatea lor și vor deveni și mai loiali.

    Carte asociată: Fără ghid BS pentru recomandări maxime și reținerea clienților de Dan S. Kennedy și Shaun Buck

    Internetul se schimbă atât de repede încât un an online este egal cu aproximativ cinci ani în lumea reală. Dar principiile modului de a începe și a dezvolta o afacere online de succes nu s-au schimbat deloc. Dacă tocmai începeți o mică afacere online, respectați această secvență. Dacă ați fost online un timp, faceți o recenzie rapidă și vedeți dacă există un pas pe care îl neglijați sau nu ați reușit să faceți în primul rând. Nu puteți greși cu elementele de bază.

Dacă ați fost online un timp, faceți o recenzie rapidă și vedeți dacă există un pas pe care îl neglijați sau nu ați reușit să faceți în primul rând. Nu puteți greși cu elementele de bază.

Dacă ați fost online un timp, faceți o recenzie rapidă și vedeți dacă există un pas pe care îl neglijați sau nu ați reușit să faceți în primul rând. Nu puteți greși cu elementele de bază.

Facebook Comments Box

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here