Pentru postul intermitent, înseamnă o dietă în care postim complet. Poate fi o zi sau câteva ore. Depinde ce alegeți. Evident, trebuie să avem în vedere stilul nostru de viață, nevoile noastre calorice normale. Și, mai presus de toate, nu suferim de patologii anterioare care ar face ca obiectivele noastre să eșueze. Practic această dietă nu se bazează pe înfometare. Dar despre a mânca mai puțin, dar mai bine. Acest lucru va ajuta starea de spirit și ne va sprijini să ardem și mai mult zahăr și calorii.

Postul intermitent, diferitele tipuri

Exista diferite feluri postul intermitent. Pe 16/8 pentru care postim 16 ore pe zi. Apoi luați masa în următoarele 8 ore. Pe 5/2 postim două zile pe săptămână și restul de 5 mănâncă normal. „Eat stop eat” te posteste 24 de ore consecutiv. Primul este cel mai folosit. Practic poți lua ultima masă după-amiaza. Atât de repede seara și mănâncă a doua zi dimineață. Al doilea, pe de altă parte, poate aduce beneficii, dar nu este sigur. De fapt, știind că trebuie să postim două zile, am putea tinde să mâncăm mult mai mult în restul de 5. Să avem suficiente rezerve calorice pentru a suferi mai puțin pofta de mâncare. Acest lucru va duce în continuare la dezechilibre. Și mai presus de toate, succesul nu este garantat. Postul de 24 de ore servește în primul rând ca purificare. De fapt, ar putea ajuta dacă exagerăm cu mâncarea. Mulți îl practică mai ales după sărbători. Sau după ce ai luat parte la serbări în care a mânca mult este aproape „o obligație”. Desigur, pentru a nu frustra eforturile, nu va trebui să te umpli după aceea. Postul intermitent poate fi făcut și de cei care practică sport. Evident, nu este recomandat atunci când vă aflați în anumite faze ale vieții. Cum ar fi sarcina sau alăptarea. Sau dacă aveți deficiențe severe de vitamine sau zahăr.





Cumpara pe situl ufficial Metform

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here