Urgența cu coronavirus dictează momentul vieții noastre. Această limitare a libertăților noastre este necesară pentru a stopa răspândirea virusului. În special, noile măsuri de izolare adoptate de guvernul italian necesită închiderea sălii de sport și a piscinelor pentru siguranța tuturor. Acestea sunt activități care ar putea crește considerabil riscul de contagiune. Cei care practică de obicei activități sportive în săli de sport, evident, suferă și mai mult de această limitare. Cu toate acestea, pr.ne putem menține în formă prin antrenament chiar și de acasă. Acestea sunt exerciții la domiciliu pentru a pierde în greutate, care nu au nevoie cine știe ce echipament. Este important ca acestea să fie efectuate fără încălțăminte pentru a obține beneficii mai mari pentru abdomen, fese și picioare.

Gimnastica la domiciliu. Sfaturi și trucuri

Gimnastica propioceptivă. Este atât de sănătos încât îi poate implica și pe copii. Capacitatea proprioceptivă constă într-o sensibilitate specială datorită căreia organismul nostru se percepe în raport cu lumea exterioară. Acest antrenament nu ne obosește, ci dimpotrivă îmbunătățește echilibrul și, de asemenea, ne pune într-o dispoziție bună. Cu tabletele instabile vom stresa mușchii pentru a evita dezechilibrarea, forțându-ne să ascultăm semnalele care ajung la noi din părțile periferice ale corpului, în special din membrele inferioare. Pe lângă instrumentele mici, precum tabletele cu role, putem folosi și o minge de fotbal, mingi de tenis, perne și covorase. – Aerobic. În acest caz, avem nevoie doar de un covor și cu muzica potrivită în fundal ne putem mișca în largul nostru. Exercițiile de aerobic sunt utile în special pentru slăbirea picioarelor și îmbunătățirea posturii. – Bicicleta de exercitii. Antrenamentul cu bicicleta de exerciții în special este util în cazul celulitei, deoarece ne ajută să tonifiam picioarele și fesele și, de asemenea, să contracarăm retenția de apă. Tot în acest caz vom stimula mușchii cu un exercițiu aerob. Este de preferat să vă antrenați dimineața înainte de a lua micul dejun, deoarece metabolismul în primele ore ale zilei este mai activ. – Yoga și gimnastică blândă. Acesta include o serie de exerciții, cum ar fi apăsări, întinderi, întinderi și abdominale de diferite tipuri. Atât yoga, cât și gimnastica blândă promovează relaxarea. – Ridicare de greutăți. Dacă nu aveți greutăți, ganterele clasice, le puteți compensa folosind două sticle umplute cu apă sau umplute cu nisip. Este suficientă o jumătate de oră pe zi de 3 ori pe săptămână. În funcție de obiectivele dvs., decideți să favorizați intensitatea și, prin urmare, efortul concentrat în câteva secunde, dacă doriți să creșteți masa musculară sau durata exercițiilor pentru a pierde în greutate, dacă doriți pur și simplu să vă modelați corpul.

Postarea Închidere nouă? Ferește-te de linie a apărut prima dată pe Metform.it.



Cumpara pe situl ufficial Metform

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here