De multe ori începem una cura de slabire chiar și cu cele mai bune intenții. Suntem absolut convinși de ceea ce facem. Și mai presus de toate, ne propunem să adăugăm obiective cu orice preț. Totuși … Eșuează repede. De ce se întâmplă asta? Uneori, motivația care ne determină să luăm o dietă nu este atât de puternică. De exemplu. Am văzut-o pe femeia aceea frumoasă la televizor și vreau să fiu ca ea. Încep să mănânc mai puțin, dar după câteva zile îmi dau seama că nu reușesc. Renunț pentru că până la urmă poate „ea” este prea avansată pentru mine. În sens invers. Există oameni care trebuie să mănânce mai puțin și să slăbească pentru a trăi mai bine. Persoanele care au patologii anterioare pentru care este important să se potrivească. Persoanele cu diabet, de exemplu. Probabil că le va fi mult mai ușor să slăbească câteva kilograme. Prin urmare ca să slăbești ai nevoie de perseverență, disciplină. Și, mai presus de toate, menține-ți obiectivele stabile.

Slăbește, dar cu criterii. Regulile dietei

În primul rând nu trebuie să ne gândim să pierdem totul imediat. Am da greș cu siguranță că am da greș în dieta noastră. Trebuie să slăbim treptat. Sărbătorind rezultatele în pași mici. De fapt, pierderea în greutate încet, 3 kilograme pe lună, de exemplu, va duce la succes pe termen lung. Și dacă într-o lună am pierdut un kilogram în loc de 3, să nu disperăm. Acest lucru ar putea, de asemenea, face ca dieta să eșueze. Să sărbătorim în schimb succesele. Încă am reușit să slăbim. Ar trebui să ne concentrăm un pic mai mult pentru data viitoare. Inutil să spun, să ne dedicăm sportului. Dar nu trebuie să fie o întindere, o obligație. Mai presus de toate, nu credem că vom ajunge la așa-numita „broască țestoasă” peste o săptămână. Jucăm sporturi care ne plac. La fel ca ciclismul, înotul, dansul, tenisul, chiar și tenisul de masă. Orice fel de mișcare este în regulă. Și încercăm să o facem timp de o oră de cel puțin 3 ori pe săptămână. Scopul trebuie să fie pe termen lung. Dar progresul constant și modul de a mânca. Și să nu disperăm dacă bem uneori acea băutură cu gaze sau acea bucată de ciocolată. Câteva blocaje mici sunt permise. Atâta timp cât este minim. Să ne permitem doar o zi pe săptămână să ne lase să trecem capriciile. Evident, întotdeauna într-un mod moderat. Și, a doua zi, încercăm să compensăm caloriile mâncând un minestron bogat și sănătos, cu doar legume!





Cumpara pe situl ufficial Metform

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here