Acolo dieta cu cartofi face parte din așa-numitele „diete fulger”. Te ajută pierde 2 kilograme în 3 zile. Util dacă trebuie să slăbești rapid. Desigur, vă recomandăm să vă consultați medicul înainte de a o întreprinde. Pe lângă menținerea unei diete dietetice imediat după terminarea ei. Pentru a nu frustra eforturile a trei zile de sacrificii. Desigur, nu trebuie să ne umplem cu cartofi prăjiți. Dar din cartofi fierți, aburi, coapte sau coapte. Absolut fără ulei sau sare. Nu extindeți această dietă dincolo de timpul necesar. Pot exista picături în zahăr și lipsa alimentelor. Mai bine nu risca. În practică, dieta cu cartofi se bazează pe „puterea sățioasă” a tuberculului. Este suficient să spunem că 100 de grame de cartofi conțin doar 80 de calorii. Dar lasă un sentiment de sațietate care durează în timp. În plus, cartofii au un efect alcalinizant și diuretic. Desigur, este potrivit pentru cei care vor să suplinească excesele „sărbătorilor” sau ale weekendului. Nu pentru cei care trebuie să slăbească mult mai mult.

Dieta cu cartofi, meniu

Dieta cu cartofi implică consumul tuberculului la micul dejun, prânz și cină. Nu este tocmai pentru toată lumea. Pentru a prelungi atunci efectul sătitor, vă recomandăm bea cel puțin 2 litri și jumătate de apă pe zi. Ca condiment putem folosi muștar, ierburi, usturoi, oțet sau condimente. Lasă deoparte sarea și uleiul, nu vor fi necesare. Cu cartofi putem combina alimente precum iaurt, legume, o mână de cereale, ouă, carne sau pește. Desigur, cartoful va fi „partea cheie” a acestei diete scurte. Iată un exemplu de meniu recomandat.

Ziua 1. Mic dejun: doi cartofi fierți, felii mici și un iaurt natural. Gustare: o jumătate de morcov și o tulpină de țelină. Prânz: Trei cartofi fierți cu jumătate de linguriță de muștar, usturoi și pătrunjel. Gustare după-amiaza: țelină centrifugată, cartofi și morcov. Cina: supă de cartofi cu ceapă și morcovi. Toate fără sare sau ulei.

Ziua 2. Mic dejun: Un cartof mic, simplu, fiert. O ceașcă de cafea cu lapte și o mână de cereale. Gustare: un fruct proaspăt de sezon. Prânz: doi cartofi aburi și o porție mică de piept de pui aburit. Gustare după-amiaza: un iaurt cu conținut scăzut de grăsimi. Cina: doi cartofi coapte de dimensiuni medii.

Ziua 3: Mic dejun: doi cartofi mici fierți și un fruct. Gustare: un suc făcut din măr, sfeclă roșie și cartof. Prânz: pește la cuptor cu o garnitură de 3 cartofi mici la cuptor. Ca condiment, ierburi sau condimente. Gustare după-amiaza: un iaurt cu conținut scăzut de grăsimi, de preferință alb. Cina: un ou fiert tare și doi cartofi mici fierți, piure și condimentați cu cimbru și pătrunjel.





Cumpara pe situl ufficial Metform

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here