Una dintre greșelile care fac ca dieta să eșueze nu este alta decât … Cina. Înduri privarea toată ziua, rezistă ore întregi la mormăitul din stomac. Iar seara nu mai suportăm și mâncăm tot ce ne vine în mână. Mai rău, cele mai calorice alimente, pizza, pui prăjit, cartofi prăjiți, hamburgeri, fripturi etc., suntem obișnuiți să le consumăm seara. În timpul zilei este puțin timp pentru a mânca. Se știe, este evident. Ne mulțumim cu un sandviș sau o salată. Pe scurt, o gustare ușoară pentru a reîncărca și a reveni imediat la birou. Și pentru cină, lumină verde pentru aperitive alcoolice în mare parte, aperitive, pizza și junk food. Este foarte greșit, dar majoritatea oamenilor, datorită ritmurilor vieții, o fac.

Cina, o masă ușoară

Toți nutriționiștii recomandă un mic dejun consistent, o masă destul de substanțială, care nu ne împiedică și o cină ușoară.. În loc să sari peste prânz, paradoxal, ar fi mai bine să sari peste cină. De fapt, ceea ce ingerăm seara, cu greu vom putea să eliminăm. La scurt timp după ce ne culcăm. Deci, ceea ce mâncăm prea mult, nu îl putem arde. Deci vom acumula greutate. Mai rău, mai ales în zona abdominală. Deci, chiar dacă urmăm o dietă hipocalorică, dacă mâncăm mai mult la cină, nu vom avea nevoie de ea. Departe de. Acesta este motivul pentru care dietele eșuează în acest sens. Deci, să evităm cine de seară, gustoase, dar foarte grase, aperitive, băuturi alcoolice și tot ceea ce ne face să punem pe stomac. Dar hai să luăm o cină care nu ne face să ne simțim prea grei. Lucrul potrivit ar fi să ne ridicăm de la masă, lăsându-ne un pic mai mult pofta de mâncare. Abia atunci am fi siguri că am mâncat bine. Și mai ales să nu „mărească” volumul. Deci, pentru o dietă corectă, cina trebuie să fie formată din salată sau legume fierte. Pește sau pui, fiert sau la grătar. Toate însoțite, dacă într-adevăr nu vă puteți lipsi, de o felie mică de pâine integrală. 50 de grame seara este mai mult decât suficient. Ce se întâmplă dacă încă ne este foame? Un ceai de ghimbir frumos sau ceai verde va ajuta la susținerea stomacului în timpul nopții. Deci, dimineața, ceașca frumoasă de lapte și cerealele cu conținut scăzut de grăsimi, sau cele 2 grâuțe cu gem și fructe, nimeni nu le va lua. Și vom avea și mai multă dorință să le mâncăm.





Cumpara pe situl ufficial Metform

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here