Există multe alimente de evitat pentru pierderea în greutate. Din păcate, există multe alimente nedorite care populează supermarketurile noastre și ajung în coșul de cumpărături. Chiar și cei care aparent par sănătoși pot ascunde adevărate capcane pentru sănătatea noastră și pentru figura noastră. Prin urmare, acestea nu sunt chiar recomandate atunci când urmați o dietă hipocalorică. Pe lângă urmarea unei diete variate și ușoare, bogată în fructe și legume și în alimente cât mai puțin procesate, transformate și îmbogățite cu sare și conservanți, nu vă recomandăm să cumpărați alimente care vă pot ispiti. A nu le avea acasă te va ajuta să rezisti tentației de a ceda.

Dieta ce să evite pentru a pierde rapid în greutate

Iată principalele alimente de eliminat sau pentru care este esențial să se minimizeze consumul: Alimente bogate în zaharuri și grăsimi simple. De exemplu, cele de origine industrială care utilizează fără îndoială grăsimi originare bogate în zaharuri simple. Capcanele se ascund adesea în alimente la care nici măcar nu ne gândim ca fiind cereale pentru micul dejun, anumite tipuri de pâine, biscuiți și batoane dietetice. Cereale rafinate. Cum ar fi pâinea, pastele, orezul, făina. Mai bine să preferați cerealele integrale, pâinea integrală și pastele integrale. cartofi prajiti. Sunt un concentrat de calorii, grăsimi și sare care nu aduc alt beneficiu decât să ne facă să acumulăm grăsimi. Băuturi carbogazoase și îndulcite: băuturi răcoritoare și băuturi energizante. Aceste băuturi nu oferă nutrienți, deoarece sunt pur și simplu un concentrat de zahăr. Mulți oameni au obiceiul urât să însoțească masa principală cu acest tip de băutură, aducând cu siguranță calorii inutile. Alcoolic. Alcoolul furnizează 7 kcal pe gram și este responsabil pentru deshidratare, care provoacă inevitabil apariția retenției de apă și acumularea de grăsime pe abdomen. Dacă încercați să slăbiți, atunci este recomandabil să nu luați astfel de băuturi. Sosuri pe bază de grăsime. Sosurile pe bază de grăsime, cum ar fi maioneza, de exemplu, sunt alimente de evitat pentru pierderea în greutate, deoarece aduc prea multe grăsimi pentru aceeași greutate. Alimente gătite în prealabil și ambalate. Printre alimentele pentru a evita pierderea în greutate se numără, de asemenea, preparate gătite și unele categorii de alimente congelate. Motivul este foarte simplu: aceste alimente sunt adesea neplăcute și sunt adăugate cu grăsimi, zaharuri și potențatori de aromă. Ton în ulei. Tonul este un pește care se găsește adesea în multe diete de slăbit, deoarece este bogat în proteine ​​și sărac în grăsimi. Lăsând deoparte problema mercurului, un metal greu al cărui carne a acestui pește este foarte bogată, caloriile introduse prin consumul acestui pește în versiunea cu ulei sunt într-adevăr multe, cam triple de cea naturală. Carne vindecată. Tăieturile reci nu sunt recomandate în dietele de slăbire din două motive foarte simple: sunt bogate în grăsimi saturate și sare. Deserturi. Dulciurile reprezintă o categorie importantă de alimente de evitat dacă doriți să slăbiți, deoarece sunt bogate în zaharuri și grăsimi simple și sunt capabile să ofere multe calorii pentru o porție mică.





Cumpara pe situl ufficial Metform

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here